Pages

Wednesday, May 11, 2016

PERGERAKAN TMJ DIPANTAU CAWANGAN KHAS BUKIT AMAN?


Tunku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Sultan Ibrahim 'tidak faham' apabila mendakwa pergerakannya telah dipantau oleh Cawangan Khas (SB) Bukit Aman.
Tunku Ismail mendakwa unit itu turut mempunyai fail berkaitan dirinya dan ayahandanya Sultan Johor Sultan Ibrahim Sultan Iskandar.

"Saya tidak faham mengapa telefon saya dicuri dengar. Saya tidak faham mengapa pergerakan saya dipantau oleh SB.

"Saya tidak faham mengapa mereka perlukan fail mengenai saya dan ayahanda saya di Bukit Aman," katanya dalam status terbaru di laman Facebook Johor Souther Tigers, petang Rabu.

TMJ berkata demikian dalam satu temuramah khas menjelang perlawanan akhir Piala FA, antara JDT dan PKNS FC, pada sabtu ini.

SUMBER : M STAR ONLINE & FACEBOOK JOHOR SOUTHERN TIGERS.

No comments:

Post a Comment